drobna poprawka - nie jest "fabryczny" Landi Renzo, tylko ASO'wy BRC. Skoda dopiero od 2006 zaczęła promować Landi Renzo jako dedykowane, a i tak częściej można chyba spotkać montowaną BRC - przynajmniej w moich okolicach.
a to zmienia postać rzeczy
Do zobaczenia - mam nadzieję
momo05, instrukcja podana powyżej jest niepełna.
1) Dokręcić nakrętkę dwunastokątną 225Nm i poluzowac o 1/2 obrotu
2) Obrócić piastę koła o co najmniej 90 stopni (1/4 obrotu)
3) Dokręcić nakretkę dwunastokątną momentem 50 Nm i obrócić dalej sztywnym kluczem o 60 stopni. Jak nie mamy klucza z podziałką kątową to kąt pomiedzy sąsiednimi występami na nakrętce to 30st razy dwa czyli drugi z rzedu występ daje 60st. Robimy sobie znaczki i obracamy nakretkę aż dwa znaki sie pokryją.
Więc ja się po raz kolejny zapytam: jaki jest sens dokręcania w ten sposób łożyska kulkowego, dwurzędowego ?
Wewnętrzne bieżnie mają być ze sobą skręcone mocno i już, bez żadnego luzu więc szukam sensu w takich kombinacjach
Czy ktoś może mi to wyjaśnić ???
Czy nikt z Was nie zastanawiał się nad tym i tylko cytujecie regułki z "mądrych" książek ???
NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm WARSZTAT www.dsize.pl ->CENNIK warsztat 01.01.11<-plik do pobrania tel. 790226060 spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Więc ja się po raz kolejny zapytam: jaki jest sens dokręcania w ten sposób łożyska kulkowego, dwurzędowego ?
Wewnętrzne bieżnie mają być ze sobą skręcone mocno i już, bez żadnego luzu więc szukam sensu w takich kombinacjach
Czy ktoś może mi to wyjaśnić ???
Czy nikt z Was nie zastanawiał się nad tym i tylko cytujecie regułki z "mądrych" książek ???
No bo dziwnie było by napisać : rura z 1 metr i siła 5 BUTONOMETRÓW Ja tam piastę dokręcam po prostu ile sił Ale zaraz pojawiły by sie teksty ze od tego jest klucz dynamometryczny i takie tam
Komentarz